Informacjee

20.06 km/h avg

Kategorie

kilkugodzinne.7   rondobabkateam.1   sport.4   technikalia.1   Wyrypy.3

Wykres roczny blog rowerowy tytan.bikestats.pl

Odstawienie roweru

Sobota, 6 grudnia 2014 | dodano:08.12.2014 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria kilkugodzinne
HR max(%)
HR avg(%)
m kcal
Jak zobaczyłem dodatnią temperaturę, to zwietrzyłem okazję do odstawienia roweru na zimę. Długo się nie zastanawiałem. Jednak w momencie jak byłem w pociągu, bilet mając tylko do śródborowa, patrząc na mżawiący deszcz, żałowałem decyzji :p
No ale bilet kupiony tylko do połowy, więc trzeba było jechać.

Niestety sprzętu zimowego nie mam i jedyną ochroną przed zimnem dla stóp były dwie pary skarpetek. Oczywiście to nie wystarczyło. Nie mogło. Po dojechaniu stopy były czerwone i obolałe od zimna. Dobrze czułem odzyskiwanie przez nie czucia...

Na rękach grube rękawice narciarskie dały radę :D

Ostatnia szosowa jazda w tym roku przejechana w deszczu. To chyba odpowiednio podsumowuje ten rok...

A był to pierwszy rok na szosie. Nie w całości rzecz jasna. Ale to była ta znacząca część ;] Tymczasem już nabite ponad 12k km i cały czas rośnie. Na szosie pewnie coś ponad 4k.

To był wyjątkowy rok. MOCNO rowerowy. W przyszłym już pewnie tyle nie przejadę...

...Chyba, że znowu pojadę na wyprawę :>